Popunite upitnik

Poštovani,

Pre nego što započnete popunjavanje formulara, proverite da li je ime domena koje ste odabrali slobodno. Sledeći korak je da pažljivo, bez pravopisnih grešaka popunite  formular i proverite podatke koje ste uneli, kako ne bi došlo do grešaka na sajtu. Ukoliko neku od navedenih stavki nemate, nije obavezno popunjavati. Kada primimo popunjen upitnik na mail ćemo Vam poslati ugovor. Molimo vas da nam potpisani ugovor pošaljete poštom na adresu Digital Thinking doo, Kralja Petra 13, 11000 Beograd.

Kada dobijemo potpisan ugovor, pristupamo registraciji domena i izradi sajta.

Napomena:

  • Domeni koje možete da birate su (.rs .co.rs .net .com .me …)
  • Ukoliko je domen koji ste izabrali zauzet, pokušajte da dodate (-) crticu, neki broj ili neku dodatnu reč
  • Rok izrade sajta je od 10-15 radnih dana

[wpdomainchecker button=”PROVERI”]

Za početak proverite da li je domen sa imenom koje ste odabrali slobodan. Ukoliko nije, probajte da promenite ime, dodate srednju crticu (-), broj…

Upitnik

Sva polja su obavezna, ukoliko za neko od polja nemate  informaciju, ukucajte  slovo – N

    Izaberi proizvod?



    Domen* [tooltips "Domen je ime vašeg sajta npr. www.ime-vaše-firme.rs. Upišite ime koje bi ste želeli, a mi ćemo proveriti da li je dostupno."]

    Vaša e-mail adresa*

    [group group-2]
    Puno ime kompanije*

    Delatnost kompanije* (čime se bavite)

    Slogan: molimo vas da upišete kratak slogan do 7 reči
    [tooltips "Slogan treba da bude vrlo jednostavan, razmišljajte o kratkim, možda čak i često viđenim formama. Poenta je da to ne treba da bude nešto komplikovano, da bi bilo dobro. Važan savet: i da nemate slogan, to je u redu, dakle nije neophodan.


    Primeri: Sa nama u budućnost! Naša usluga na vašim vratima! Advokatura je naša pasija. Itd…
    "]

    Uvodno obraćanje:* molimo vas da u minimum 500 karaktera napišete neki opšti uvodni text o vašem biznisu
    [tooltips "Ovde je veoma zgodno dati neku statistiku (uvek možete posetiti www.stat.gov.rs, Zavod za statistiku Srbije) i izvući neki podatak koji se može povezati sa vašom poslovnom kategorijom, ili pak izvući neki opšti ekonomski podatak, koji će nadalje zaintrigirati posetioca.


    Primeri statistike u formi pitanja: Da li ste znali da broj zanatskih radnji u Vranju raste za x%? Srbija danas ima x advokata. Kako prepoznati pravog za vas? Da li ste znali da se danas nijansiranje pramenova može raditi i bez štetnih komponenti u proizvodima? (možete ostati samo na pitanjima, ali ako vaš proizvod ili usluga daju neki konkretan odgovor na pitanje, tim bolje)


    Primer pitanje + odgovor: Ne volite da čekate u redu? Na pravom ste mestu! Mi nudimo zakazivanje termina jer poštujemo vaše vreme.
    "]

    O nama:* molimo vas da u 500-1000 karaktera opišete vaše poslovanje
    [tooltips "O nama je deo sa kojim se posetilac stranice susreće sa vama i stiče prvi (najvažniji) utisak o vama i vašim proizvodima ili uslugama. Nalazi se na naslovnoj strani (u skraćenoj formi) ali i na posebnoj stranici, odnosno posebnom tab-u. Opišite ko ste, šta radite, šta su vam uže specijalnosti. Jednostavna pomoć je: pišete u tri pasusa.

    Prvi pasus je ko ste, šta nudite, koliko imate godina iskustva u tome (ne mora godina, iskustvo se nekad meri i kompleksnošću projekata na kojima ste radili). Ako govorite o proizvodima, isti princip…

    Drugi pasus je po čemu mislite da se razlikujete od drugih (vaša usluga ili proizvod) i bilo bi dobro da opišete svaku prednost koju smatrate da imate (da li je to iskustvo, cena, jedinstvenost po nekom parametru,…)

    Treći pasus je ono u šta verujete. Ono što vidite kao cilj. Može biti i jedna rečenica, ne opterećujte se.



    Primer: Naš tim čini grupa profesionalaca, koja je svoje iskustvo gradila radeći u vodećim salonima-agencijama-servisima-distribuciji. Danas predstavljamo vodeću lokalnu distribuciju (primer) organske hrane i raspolažemo sa vise od x dostavnih vozila. Naš tim Vam je na raspolaganju 7 dana u nedelji i rado ćemo saslušati sve vaše potrebe oko plasmana.

    Mi smo malo preduzeće, sa velikim ambicijama. Razlikujemo se po načinu na koji sagledavamo poslovanje ne samo nas, već i naših partnera. Svaki uspeh naših partnera je i naš uspeh.

    Naši snovi nisu veliki. Oni rastu iz dana u dan, kako raste i poslovanje koje negujemo punih x godina. Naša želja je velika, želja da svaki naš klijent bude zadovoljan, da se vraća i sa sobom dovodi nove kupce koji vremenom postaju deo naše poslovne familije!
    "]

    Naši proizvodi/usluge: molimo vas da u 500-1000 karaktera opišete vaše proizvode/usluge
    [tooltips "Proizvodi/usluge je potrebno opisati u kratkoj i široj formi. Kratka forma (više radi prvog utiska onoga ko posećuje vaš sajt) nalaziće se na naslovnoj strani, ali će isto kao i sekcija “O nama”, imati svoj tab u meniju.
    Ne bi trebalo da navodite više od 8 usluga (ili kategorija proizvoda), ali i ne manje od 3. Ovo je veoma jednostavan segment vašeg web sajta jer ćete doslovce nabrojati šta nudite.

    Primer1:


    Usluga 1: šišanje (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: kolorizacija

    Usluga 3: pramenovi



    Primer2:



    Usluga 1: godišnji servis automobila (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: zamena delova

    Usluga 3: ponuda polovnih delova



    Primer3:



    Usluga 1: finansijski konsalting (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: računovodstvene usluge

    Usluga 3: izrada strateških finansijskih planova
    "]
    [/group]

    [group group-3]
    Puno ime kompanije*

    Ime proizvoda*

    Delatnost kompanije* (čime se bavite)



    Slogan: molimo vas da upišete kratak slogan do 7 reči
    [tooltips "Slogan treba da bude vrlo jednostavan, razmišljajte o kratkim, možda čak i često viđenim formama. Poenta je da to ne treba da bude nešto komplikovano, da bi bilo dobro. Važan savet: i da nemate slogan, to je u redu, dakle nije neophodan.


    Primeri: Sa nama u budućnost! Naša usluga na vašim vratima! Advokatura je naša pasija. Itd…
    "]


    Uvodno obraćanje:* molimo vas da u minimum 500 karaktera napišete neki opšti uvodni text o vašem biznisu
    [tooltips "Ovde je veoma zgodno dati neku statistiku (uvek možete posetiti www.stat.gov.rs, Zavod za statistiku Srbije) i izvući neki podatak koji se može povezati sa vašom poslovnom kategorijom, ili pak izvući neki opšti ekonomski podatak, koji će nadalje zaintrigirati posetioca.


    Primeri statistike u formi pitanja: Da li ste znali da broj zanatskih radnji u Vranju raste za x%? Srbija danas ima x advokata. Kako prepoznati pravog za vas? Da li ste znali da se danas nijansiranje pramenova može raditi i bez štetnih komponenti u proizvodima? (možete ostati samo na pitanjima, ali ako vaš proizvod ili usluga daju neki konkretan odgovor na pitanje, tim bolje)


    Primer pitanje + odgovor: Ne volite da čekate u redu? Na pravom ste mestu! Mi nudimo zakazivanje termina jer poštujemo vaše vreme.
    "]


    O nama:* molimo vas da u 500-1000 karaktera opišete vaše poslovanje
    [tooltips "O nama je deo sa kojim se posetilac stranice susreće sa vama i stiče prvi (najvažniji) utisak o vama i vašim proizvodima ili uslugama. Nalazi se na naslovnoj strani (u skraćenoj formi) ali i na posebnoj stranici, odnosno posebnom tab-u. Opišite ko ste, šta radite, šta su vam uže specijalnosti. Jednostavna pomoć je: pišete u tri pasusa.

    Prvi pasus je ko ste, šta nudite, koliko imate godina iskustva u tome (ne mora godina, iskustvo se nekad meri i kompleksnošću projekata na kojima ste radili). Ako govorite o proizvodima, isti princip…

    Drugi pasus je po čemu mislite da se razlikujete od drugih (vaša usluga ili proizvod) i bilo bi dobro da opišete svaku prednost koju smatrate da imate (da li je to iskustvo, cena, jedinstvenost po nekom parametru,…)

    Treći pasus je ono u šta verujete. Ono što vidite kao cilj. Može biti i jedna rečenica, ne opterećujte se.



    Primer: Naš tim čini grupa profesionalaca, koja je svoje iskustvo gradila radeći u vodećim salonima-agencijama-servisima-distribuciji. Danas predstavljamo vodeću lokalnu distribuciju (primer) organske hrane i raspolažemo sa vise od x dostavnih vozila. Naš tim Vam je na raspolaganju 7 dana u nedelji i rado ćemo saslušati sve vaše potrebe oko plasmana.

    Mi smo malo preduzeće, sa velikim ambicijama. Razlikujemo se po načinu na koji sagledavamo poslovanje ne samo nas, već i naših partnera. Svaki uspeh naših partnera je i naš uspeh.

    Naši snovi nisu veliki. Oni rastu iz dana u dan, kako raste i poslovanje koje negujemo punih x godina. Naša želja je velika, želja da svaki naš klijent bude zadovoljan, da se vraća i sa sobom dovodi nove kupce koji vremenom postaju deo naše poslovne familije!
    "]


    Naši proizvodi/usluge: molimo vas da u 500-1000 karaktera opišete vaše proizvode/usluge
    [tooltips "Proizvodi/usluge je potrebno opisati u kratkoj i široj formi. Kratka forma (više radi prvog utiska onoga ko posećuje vaš sajt) nalaziće se na naslovnoj strani, ali će isto kao i sekcija “O nama”, imati svoj tab u meniju.
    Ne bi trebalo da navodite više od 8 usluga (ili kategorija proizvoda), ali i ne manje od 3. Ovo je veoma jednostavan segment vašeg web sajta jer ćete doslovce nabrojati šta nudite.

    Primer1:


    Usluga 1: šišanje (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: kolorizacija

    Usluga 3: pramenovi



    Primer2:



    Usluga 1: godišnji servis automobila (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: zamena delova

    Usluga 3: ponuda polovnih delova



    Primer3:



    Usluga 1: finansijski konsalting (širi opis može biti dosta detaljno opisan, ukoliko želite, ali je idealno da sadrži 150 do 300 karaktera)

    Usluga 2: računovodstvene usluge

    Usluga 3: izrada strateških finansijskih planova
    "]
    [/group]

    [group group-4]

    Puno ime vašeg Biznisa*

    Kategorija delatnosti*

    Adresa za lokaciju



    Slogan*: molimo vas da upišete kratak slogan do 7 reči
    [tooltips "Slogan treba da bude vrlo jednostavan, razmišljajte o kratkim, možda čak i često viđenim formama. Poenta je da to ne treba da bude nešto komplikovano, da bi bilo dobro. Važan savet: i da nemate slogan, to je u redu, dakle nije neophodan.


    Primeri: Sa nama u budućnost; Naša usluga na vašim vratima; Advokatura je naša pasija; itd…
    "]


    O nama:* molimo vas da u 500-1000 karaktera opišete vaše poslovanje
    [tooltips "O nama je deo sa kojim se posetilac stranice susreće sa vama i stiče prvi (najvažniji) utisak o vama i vašim proizvodima ili uslugama. Nalazi se na naslovnoj strani (u skraćenoj formi) ali i na posebnoj stranici, odnosno posebnom tab-u. Opišite ko ste, šta radite, šta su vam uže specijalnosti. Jednostavna pomoć je: pišete u tri pasusa.

    Prvi pasus je ko ste, šta nudite, koliko imate godina iskustva u tome (ne mora godina, iskustvo se nekad meri i kompleksnošću projekata na kojima ste radili). Ako govorite o proizvodima, isti princip…

    Drugi pasus je po čemu mislite da se razlikujete od drugih (vaša usluga ili proizvod) i bilo bi dobro da opišete svaku prednost koju smatrate da imate (da li je to iskustvo, cena, jedinstvenost po nekom parametru,…)

    Treći pasus je ono u šta verujete. Ono što vidite kao cilj. Može biti i jedna rečenica, ne opterećujte se.



    Primer: Naš tim čini grupa profesionalaca, koja je svoje iskustvo gradila radeći u vodećim salonima-agencijama-servisima-distribuciji. Danas predstavljamo vodeću lokalnu distribuciju (primer) organske hrane i raspolažemo sa vise od x dostavnih vozila. Naš tim Vam je na raspolaganju 7 dana u nedelji i rado ćemo saslušati sve vaše potrebe oko plasmana.

    Mi smo malo preduzeće, sa velikim ambicijama. Razlikujemo se po načinu na koji sagledavamo poslovanje ne samo nas, već i naših partnera. Svaki uspeh naših partnera je i naš uspeh.

    Naši snovi nisu veliki. Oni rastu iz dana u dan, kako raste i poslovanje koje negujemo punih x godina. Naša želja je velika, želja da svaki naš klijent bude zadovoljan, da se vraća i sa sobom dovodi nove kupce koji vremenom postaju deo naše poslovne familije!
    "]

    [/group]



    Ključne reči za SEO i #* [tooltips "Iz sadržaja kopirajte do 5 ključnih reči po izboru"]


    Društvene mreže ukoliko ih imate (Unesite URL adresu Vaše stranice)


    Izaberite boju vaše firme


    Radno vreme



    Ukoliko imate još nešto da dodate

    DODACI

    Nemate nalog na društvenim mrežama? Izaberite mreže na kojima želite da vaš biznis ima svoju stranicu i mi ćemo to uraditi za vas.


    LOGO I SLIKE



    Dodaj logo
    [tooltips "Najidealnije bi bilo da nam pošaljet logo u vektorskom formatu ili .png sa transparentnom pozadinom."]
    [dropfiles dropfiles-293 limit:20mb filetypes:jpg|png|pdf|ai|gif max:3 id:logo]




    Galerija: *molimo vas da u što boljoj rezoluciji isporučite fotografije koje bi ste stavili u galeriju
    [dropfiles dropfiles-146 limit:20mb filetypes:jpg|png|ai|pdf max:20 id:slika]




    Izaberite paket za websajt



    Izaberite e-commerce paket

    PODACI O FIRMI

    PIB*

    Matični broj firme*

    Banka i br.žiro računa*

    Adresa (Grad, Ulica i br)*

    Telefon*

    Fax

    Mobilni telefon*

    Kako ste čuli za KlikDoSajta



    Menu